ZAKOPANE 30 CZERWCA - 11 LIPCA 2004 ROKU

Kliknij na widoczek, aby zobaczyć szczegółowy opis dnia i zdjęcia

NASZE ZASADY LISTA UCZESTNIKÓW DYŻURY  HUMOR

30 VI

środa

Wyjazd "Małego Chóru Wielkich Serc" i przyjaciół do Zakopanego. Spotykamy się o 23:15 przy kasach Dworca Łódź-Kaliska. Odjazd pociągu: godz. 23:46    Kliknij na widoczek>>>
1 VII

czwartek

Rozlokowanie się w ośrodku. Kolejką Linową na Gubałówkę. Powrót wyciągiem krzesełkowym. Wcześniej spać. Kliknij na widoczek>>>
2 VII

piątek

Wyprawa w góry. Podjechaliśmy busem do Doliny Strążyskiej. Później: Ścieżka nad Reglami, Czerwona Przełęcz, Sarnie Skałki, Dolina Białego i do Zakopanego.. Kliknij na widoczek>>>
3 VII

sobota

Podjechaliśmy busem do Doliny Kościeliskiej i później spacerkiem przeszliśmy do Jaskini Mroźnej. Było tam niesamowicie. Dalej poszliśmy do schroniska Ornak i wróciliśmy do ośrodka. Kliknij na widoczek>>>
4 VII

niedziela

Dziś niedziela, dzień odpoczynku. Trochę później wstaliśmy. Msza Św. dopiero po śniadaniu. Po obiedzie: zwiedzanie małej i wielkiej skoczni, czas wolny na Krupówkach, PIZZA i muzeum żywych owadów. Chętni poszli na mecz finałowy w TV. Kliknij na widoczek>>>
5 VII

poniedziałek

Busem do Zazadni i później do Wiktorówek do Sanktuarium M.B. Jaworzyńskiej Królowej Tatr. Na Rusinowej Polanie spotkaliśmy stado owieczek. Jeden z baranków zjadł nam wszystkie ciastka. Część grupy poszła na Gęsią Szyję. Przez Wierch Poroniec doszliśmy do busów. Kliknij na widoczek>>>
6 VII

wtorek

Z powodu deszczu musieliśmy zmienić dzisiejsze plany. Do południa zrobiliśmy konkurs rysunkowy, a po południu poszliśmy do kina na film: "SHREK 2". Po kolacji przed "Pogodnym wieczorem" świętowaliśmy imieniny Dominiki. Kliknij na widoczek>>>
7 VII

środa

Rano dają nam się we znaki koncertujące koguty. Dziś wybraliśmy się do Kuźnic i dalej do pustelni Św. Brata Alberta Chmielowskiego. Później weszliśmy na Nosal. Widoki były niesamowite. Wieczorem odbył się mecz piłki nożnej naszych chłopaków i innych gości. Kliknij na widoczek>>>
8 VII

czwartek

Zgodnie z wcześniejszymi planami rano przyjechał po ciocię Anię z córkami mąż i zabrał je już do domu. Szkoda. My natomiast. podjechaliśmy busami do szlaku wiodącego nad Morskie Oko. Trasa była łagodna, ale bardzo długa (ok. 9 km w jedną stronę). Nad Morskim Okiem podziwialiśmy przejrzystą wodę, a nawet niektórzy zanurzyli nogi. Z powrotem było z górki. Po obiado - kolacji mimo zmęczenia bawiliśmy się bardzo dobrze.   Kliknij na widoczek>>>
9 VII

piątek

Dziś zwiedziliśmy zabytkowy cmentarz, na którym spoczywają sławni ludzie np.: Kornel Makuszyński, Kazimierz Przerwa Tetmajer, Helena Marusarzówna, Władysław Orkan, Stanisław Witkacy i inni. Później poszliśmy na Krzeptówki do Sanktuarium M.B. Fatimskiej - "Wotum dziękczynne za uratowanie życia papieża" gdzie konsekracji dokonał kilka lat temu sam Ojciec Święty Jan Paweł II Kliknij na widoczek>>>
10 VII

sobota

Do południa pakowanie się i sprzątanie, a po południu chętni idą na Krupówki wydać ostatnie pieniądze na oscypki i pamiątki. O 21:08 wyjeżdżamy z Zakopanego do Łodzi. Kliknij na widoczek>>>
11 VII

niedziela

W Łodzi jesteśmy o 4:25 na dworcu Łódź-Kaliska, a później do domu i spać. Nie zapomnijmy, że to niedziela i po wypoczynku idziemy do kościoła.   Kliknij na widoczek>>>